Followers

Saturday, December 10, 2011

Girls Day Out Part 1

Hi all...

Semalam, saya, Ajilah, Yani n Wisam (walaupun dia hanya join pada permulaan sahaja...hehehe) telah pergi ke Hotel Vistana... Kami ke sana untuk discuss bout ur SEMAMPAN becoming dinner... after da discuss cam ni n cam tu.. soal jawab semua, kami pun pulang (konon-konon je.. hahaha...) Wisam telah dijemput oleh emak & adik dia... So, bermula la Girls Day Out kami...hahaha

Kami pun menuju ke Berjaya Megamall.. tujuan pertama : Saya teringin sangat nak tengok muvie Ombak Rindu cause da pernah baca novel tu (walaupun da tak ingat jalan cerita macam mana...heeee~)... Tapi next show at 7.30pm... masa tu baru je 5++pm ... Then, saya tanya diorang dua, "boleh tak balik malam? ". They said : "Boleh je"..YEAY!!! tercapai jugak impian.. hahaha...

Ajilah & Yani

Ajilah & Me

Yani & Ajilah again

Yani & Me

Fizah (nak jugak kan... lalala~)
Next, beli tiket, pastu nak pergi makan cause Yani lom Lunch lagi walaupun da lambat da masa tu.. Before tu, sempat lagi kami jadi model kat pokok yang diorang hias untuk sambutan krismas tu... (Da lama tak ambil gambar cam tu... heeee~) Jom tengok pictures... heeeee~

Then pergi la De Mall Resataurant (Kedai ayah Fatin Syahirah, my roomate masa MRSM dulu)... After makan, saya ajak diorang pergi kedai 101 kat belakang Mega tu cause nak beli keyboard yang nombor tu (senang nak masukkan data untuk PSM... padahal tinggal 2 cycle je lg nak complete... nak jugak kan...hahaha)...

Then, pergi surau.. Before muvie start, sempat lagi pergi tengok Player Bowling Team Pahang main bowling... Sebenarnya menebalkan muka menempel kat situ.. Diorang pun cam pelik kan tengok saya kat situ...biar la... Yang penting saya nak mencedok skills diorang.. (Walaupun x berapa nak cedok pun..hahaha).. Serius sangat teringin mahu main tadi.. Tapi, masa sangat mencemburui saya + tengok lane semua macam da penuh... Terus kuburkan hasrat tu... Takpe-takpe, saya akan main jugak... Tak kira... Lama dah tak main bowling, rasa hidup macam tak complete... (serius ni tau.. saya tak main-main... ceeeeewah...)

ok la, macam da pjg sgt cerita..... sambung kat part pula okay... c u all, readers.. =)

No comments: