Followers

Saturday, November 26, 2011

~HARI BAHAGIA~

Salam..


Hi semua... Jumpa lagi.. heeee~ Korang mesti tertanya-tanya maksud hari bahagia tu kan? Jgn salah faham ye semua... Hari bahagia itu bukan hari bahagia saya... Hari bahagia saya bakal menyusul nanti, insyaAllah.. doa-doakan ye.. =)


Hari bahagia kali ini milik kawan PLKN saya : MOHD KHAIRI KAUS (I called him : Kery). Actually yang saya pergi ni majlis menyambut menantu, pernikahan & kenduri pihak perempuan da berlangsung minggu lepas di Jerantut....


Sesampai je kat umah Kery, letak hadiah kat dalam umah.. memang tak tentu arah la mula2 sampai tu.... datang kenduri sorang2.. itu memang perkara yang sagant jarang saya lakukan ye.. agak terkontang-kanting jugak la...


Lepas letak hadiah, tak sangka nampak sorang lagi kawan PLKN saya : Mohd Aizat Syahmi (I called him Aizat)... ingatkan Aizat tak balik... heeee~ Ada jugak membe yang boleh diajak berbual... yippe!!! then kami amik pic dengan Kery... Wife Kery tengah bersiap lagi masa ni... After that, baru la saya dengan muke selamba pegi makan sorang-sorang... segan jugak sebenarnya, tapi nak buat macam mana, perut da lapar..heee~


Before balik, saya sempat lagi amik pic pengantin, then bergambar dengan wife Kery.. Wife Kery sangat cantik..serius tak tipu...Sweet sangat tengok diorang berdua....Moga kekal hingga ke akhir hayat, Kery & Wife... =)


P/s: Hopefully wedding saya nanti Kery & wife datang ye.. =)
     : Hopefully majlis saya menyusul selepas ini..aamin... Please pray for us.. =)


  

No comments: