Followers

Friday, February 7, 2014

Set Asas Kesuburan

Assalammualaikum dan hai semua.

Sambil-sambil menonton Halaqah, Perlawanan bola sepak, Maharaja Lawak Mega atau apa saja saluran. Meh nak pinjam sikit masa uols..


Fiza nak share berkenaan Set Asas Kesuburan. Alhamdulillah, setiap pasangan suami isteri pasti mengimpikan untuk memiliki zuriat yang soleh/solehah mereka sendiri, kan? Macam kami suami isteri juga, amat mengimpikan untuk mempunyai zuriat soleh/solehah sendiri. Semoga dimakbulkan Allah, amin~

Syukur kepada Allah Yang Maha Mengetahui masih menguji kami. Itu tandanya Allah masih ingin mendengar luahan dan rintihan kami. Alhamdulillah Ya Rabb!

Jadi, kat sini kami nak share ikhtiar kami suami isteri untuk mendapatkan zuriat soleh/solehah. Kami sendiri sedang mencuba Set Asas Kesuburan ni. Kami terus berusaha & berikhtiar, Allah Yang Maha Mengetahui segala yang terbaik buat kami. Doakan yang terbaik untuk kami, kami juga mendoakan semua yang telah mendirikan rumahtangga dikurniakan zuriat yang soleh/solehah. 

Kepada sesiapa yang ingin berusaha & berikhtiar mendapatkan zuriat soleh/solehah seperti kami, berminat untuk mencuba Set Asas Kesuburan ini, jangan malu jangan segan, PM, CALL/SMS kami di talian 013-2811802.

Jom Sama-sama Usaha & Ikhtiar Mendapatkan Zuriat Soleh/Solehah!

Jom Sama-sama Jadi Lebih Sihat!

No comments: